
Profitabilitatea
companiei dvs., înțelegând prin acest concept, proporția care există între
resursele care sunt investite în funcționarea acesteia în comparație cu
beneficiile și / sau profiturile obținute este un indicator esențial în
momentul analizării situației financiare a companiei, precum și evaluarea
calității modului de gestionare administrativă a acesteia.
Pentru a cunoaște în
profunzime sănătatea financiară a companiei, este esențial să aveți informații
despre situațiile financiare actualizate și să cunoașteți statutul fiecăruia
dintre indicatorii-cheie ai afacerii dvs., pentru a ști în ce investiți și dacă
această investiție este profitabilă.
Sfaturi privind creșterea rentabilității
Compania dvs. poate atinge obiectivele de afaceri dacă se
bazează pe informație strategică care îi permite o dezvoltare controlată și
accelerată. Iată câteva sfaturi care vă vor ajuta să ridicați nivelul
rentabilității companiei dvs.
Mențineți un control adecvat al cheltuielilor
Controlul
cheltuielilor dvs. are avantajul că fiecare ban pe care îl economisiți
inteligent va deveni un ban suplimentar care se va transforma în profit. În acest
scop, vă va fi foarte bine să elaborați o situație privind fluxul de numerar
lunar, în care veți putea analiza pe ce se cheltuie cel mai mult în compania
dvs. și cum puteți face ajustări care să vă permită să fiți mai eficienți.
În mod similar, se
recomandă să elaborați bugete, cu care ajutorul cărora vă veți monitoriza
periodic cheltuielile, verificând dacă este urmată politica definită pentru
acestea de fiecare dintre managerii dvs.
Creșteți marjele de profit
Marja de profit este
diferența dintre prețul de vânzare al produsului sau serviciului dvs. și costul
producerii acestuia, pe care compania îl plătește. Există mai multe modalități
de a crește marja, cum ar fi:
• Creșterea
prețurilor.
• Reducerea
costurilor produselor sau serviciilor vândute.
• Un amestec al
ambelor opțiuni.
Dacă nu sunteți de acord să creșteți prețurile,
este important să rețineți că cei care vă cumpără produsele vor accepta o
creștere a acestora, atâta timp cât sunt competitive în raport cu alte oferte
de pe piață și vă oferă o valoare adăugată, prin urmare prețul trece pe planul
doi. Important este să îl analizați și să găsiți un echilibru care să vă
permită să vă măriți profiturile fără a sacrifica volumul vânzărilor din cauza
nemulțumirii clienților.
Luați întotdeauna ca
referință prețul de piață pentru a ști care sunt gamele în care vă puteți
încadra.
Gestionați eficient inventarul
Administrarea corectă
a stocurilor dvs. este unul dintre factorii cheie care afectează performanța
bună a companiilor și, prin urmare, creșterea profiturilor. Este esențial ca
societatea să aibă un inventar bine gestionat și controlat, astfel încât să nu
genereze costuri inutile.
Managementul
inventarului este compus din controlul și planificarea acestuia. În termeni
generali este vorba despre înțelegerea a trei factori importanți:
- Cât de des ar
trebui să se determine nivelul inventarului pentru fiecare element?
- Când ar trebui să
fie plasată o comandă la furnizor?
- Care este
cantitatea optimă care trebuie comandată?
Monitorizarea și
controlul stocurilor trebuie să reprezinte o activitate principală în compania
dvs., deoarece o vizibilitate fiabilă a acesteia poate contribui la luarea unor
decizii mai bune. Prin urmare, o astfel de activitate joacă un rol important în
oferirea unor servicii mai bune clienților.
Analizați profitabilitatea portofoliului de clienți
Dacă compania pune
accent pe serviciile oferite clienților, acesta este unul dintre obiectivele pe
care trebuie să se țină cont. Actuala piață este extrem de competitivă și
concentrarea asupra clientului poate fi un avantaj foarte important și durabil.
O modalitate de a ști
care clienți generează cele mai multe profituri este printr-o analiză actuală
și potențială a profitabilității, în care veți identifica în ce clienți este
convenabil să investiți mai multe eforturi, deoarece acestea vor avea un impact
mai mare asupra rentabilității, astfel va fi convenabil să îi păstrați și să îi
fidelizați. Încercați să aveți toate informațiile posibile ale clienților dvs.,
datorită acestor informații puteți crea promoții și oferte de produse și / sau
servicii care vor genera mai multă valoare pentru clientul dvs. curent.
Creșteți achizițiile de produs și / sau serviciu
Când scopul este
creșterea vânzărilor, în general se merge pe ideea extinderii numărul
clienților existenți pentru a crește încasările. Cu toate acestea, fiecare
client nou reprezintă un cost semnificativ pentru companie, deoarece este
necesar să faceți o investiție pentru a-i căuta și oferi serviciile dvs.
Toți clienții pe care
compania îi are și care realizează o re-achiziție, au un cost mult mai mic și
oferă mai multe profituri, prin urmare, sunt mai profitabili. De asemenea, dacă
considerați că o persoană face re-achiziții deoarece este mulțumită de companie,
atunci această persoană poate fi în viitorul apropiat o referință și un
promotor al mărcii dvs., ceea ce este foarte bine, deoarece veți avea parte de
noi clienți la un cost mai mic decât dacă i-ați fi găsit prin propriile dvs.
mijloace
După cum puteți vedea
pentru a crea profitabilitate, este important să vă concentrați pe oferirea
unui produs sau serviciu de înaltă calitate clienților dvs., care vor oferi
valoare adăugată. Pentru a vă îmbunătăți profitabilitatea, compania dvs.
trebuie să se concentreze pe oferirea de servicii de calitate cu scopul de a
ajuta cu adevărat clienții.
Tehnologia ca aliat
Un factor cheie
pentru rentabilitatea companiei dvs. este integrarea informațiilor pentru a lua
decizii precise și la timp, pentru a evita reprocesarea și pentru a minimiza
marja de eroare la introducerea și gestionarea datelor și a indicatorilor
importanți pentru operațiunile de afaceri. Soluțiile tehnologice joacă un rol
important în această problemă prin optimizarea proceselor interne și economisirea
costurilor, astfel transformând compania într-una mai eficientă atât în ceea ce
privește utilizarea capitalului, cât și a resurselor umane.
Utilizați instrumente care vă permit să maximizați potențialul afacerii dvs. pentru a vă concentra eforturile asupra activităților care generează cu adevărat o valoare. Astfel veți putea planifica mai eficient atingerea obiectivelor strategice.
Lasa un comentariu